اخبار و اطلاعیه ها


آغاز عملیات اجرایی پروژه تعاونی مسکن کارکنان و اساتید جامعه الزهرا (سلام الله علیها) [1397/11/28]

آغاز عملیات اجرایی پروژه تعاونی مسکن کارکنان و اساتید جامعه الزهرا (سلام الله علیها)

 

مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی تعاونی مسکن کارکنان و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام  با حضور مسوول محترم دبیرخانه شورای سیاست گذاری انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای سیاست گذاری مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی تعاونی مسکن کارکنان و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور اعضای تعاونی مسکن و برخی از مسوولین شهری از جمله ریاست محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران و عضو محترم شورای اسلامی شهر قم جناب آقای اخوان در محل این پروژه برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبداللهی ضمن تبریک ایام چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها ، تقارن این مناسبت ها با آغاز عملیات اجرایی پروژه را مبارک دانسته و آرزوی خیر و برکت و سلامتی برای همگان داشتند.  

همچنین آقای محجوبی، مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن عرض تبریک ایام اظهار امیدواری کرد تا اعضا با مشارکت جدید در امر ساخت و پرداخت به موقع مبالغی که جهت ساخت از سوی هیات مدیره تعاونی اعلام می شود در ساخت این واحد های مسکونی، کمک کننده عوامل اجرایی پروژه باشند. گفتنی است، پروژه ۲۰۰ واحدی تعاونی مسکن کارکنان و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در شهرک زعفرانیه قم واقع در روبروی بوستان علوی  کوچه  51  اجرا می شود.

دسترسی سریع

اخبار و اطلاعیه ها

بالا