اخبار و اطلاعیه ها


پیام رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی [1398/10/13]

بسم الله الرحمن الرحیم

"و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون"


به راستی، در سوگ پرکشیدن سردار قاسم سلیمانی چه می توان کرد، جز پناه بردن به خدای مقتدرِ حکیم که برای بهترین بندگانش، بهترین ها را مقدر می کند.

سلیمانی بزرگ که عمری را در جهاد و مقاومت سپری کرد و پایه گذار مقاومت مومنانه در جهان اسلام بود، نمی توانست جز با شهادت، آن هم به دست پلیدترین دشمنان این دین و سرزمین، زندگی اش را به پایان ببرد.

او هرگز دامانش را به سیاست ورزی های معهود نیالود و پیوندش را فراتر از تعلقات قومی، مذهبی و حتی جناحی، با همه دلسوزان جهان اسلام حفظ کرد و از هیچ خیرخواهی ای برای امت اسلام، دریغ نکرد.

شهادت این سردار بزرگ را که چند دهه به معاشرت و مصاحبت او در جبهه های نبرد و مقاومت، مفتخر بوده، به فرمانده عالی مقاومت، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ایمدظله‌العالی، مراجع عظام تقلیددامت برکاتهم و به خانواده و همه بازماندگان و شیفتگان او تسلیت گفته، از خدای بزرگ می خواهم که بر علو درجات آن شهید عزیز و نیز همراهان سرافرازش، به ویژه مجاهد اسلام ابومهدی المهندس بیفزاید و به مردم و مسئولان ما شایستگی تداوم راه وی و نیز بهره‌گیری از انسجام ملی و اسلامیِ ناشی از شهادت وی را عنایت فرماید.

بی تردید، راه نورانی وی ادامه خواهد یافت و آمریکای جنایتکار و اسرائیل اشغالگر که اینک نوعی شادی همراه با ترس را تجربه می کنند، پاسخ و انتقام این اقدام بزدلانه و ناشیانه را با وحدت امت اسلامی و مقاومت هوشمندانه مومنان را در خواهند یافت.

مرتضی مقتدایی

دسترسی سریع

اخبار و اطلاعیه ها

بالا